NOM Webinar – Waarop zit jouw klant écht te wachten?
  • Innoveren
  • Groeien met je bedrijf

Waarop zit jouw klant écht te wachten?

Leonie Ebbes 2021 02 Leonie Ebbes

Je hebt een idee! En dat idee is, na vele aanscherprondes, vertaald naar een innovatief product waar je écht in gelooft. Je bent ervan overtuigd dat jouw potentiële klant net zo enthousiast is over het product als jij. En dus vind je het tijd om de markt op te gaan.

Maar… heb je jezelf wel die ene belangrijke vraag gesteld? Zit jouw klant hier eigenlijk wel op te wachten? Heb je geen oplossing verzonnen waar helemaal geen probleem aan ten grondslag ligt?

NOM Webinar – Waarop zit jouw klant écht te wachten?Oeps, realiseer je je ineens dat je onvoldoende met je potentiële klanten gesproken hebt? Geen paniek, je bent niet de enige. Veel startende – en zelfs ervaren ondernemers gingen je voor. Want ja, als je zelf eenmaal overtuigd bent… hoe kan een ander dat dan niet zijn. De logische realiteit is echter dat een klant het product niet koopt als hij het niet nodig heeft.

Maar hoe zorg je ervoor dat je jouw product of dienst kan perfectioneren zonder het probleem van de afnemer uit het oog te verliezen? Op donderdag 16 december hebben Leonie Ebbes en Reno Minnema een webinar gegeven met daarin nuttige tips om een product of dienst te ontwikkelen waar jouw klant écht op zit te wachten.

Webinar terugkijken

Je kunt het webinar hieronder terugkijken.